Per als clubs participants,

A causa de l’expectació donada per la problemàtica del COVID-19 al voltant dels esdeveniments esportius, des de Mare Nostrum Sport volem traslladar-vos que, en data d’avui, 13 de març de 2020, i seguint les instruccions de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya, Federació Catalana de Bàsquet (FCBQ), Federació Espanyola de Bàsquet (FEB) i organismes municipals responsables dels seus propis equipaments, hem decidit anul·lar el torneig previst del 6 al 8 d’abril de 2020.

Des de la direcció del MNS lamentem profundament aquest situació, però sempre ha estat i serà la nostra prioritat i responsabilitat vetllar per la salut dels participants, acompanyants i treballadors. Confiem en que tots els afectats entenguin i acceptin aquesta decisió, del tot extraordinària i sobrevinguda, que tampoc és fàcil per a nosaltres, que hi hem estat treballant amb la màxima il·lusió i entrega possible.

En breus, els responsables de cada club o equip, seran informats amb més detalls sobre la informació restant. Us reiterem novament que ens trobem en un escenari del tot no desitjat i que comptem amb la vostra comprensió i col·laboració.

Atentament,

(Veure comunicat oficial)